Combineer productdata met CRM, marketing en sale
Vergroot je impact met HubSpot voor non-profitorganisaties
Beheer donateurs, vrijwilligers en campagnes in één systeem – volledig AVG-proof en schaalbaar.

Waarom HubSpot werkt voor non-profits?
Als non-profit wil je je middelen zo effectief mogelijk inzetten. Maar met losse spreadsheets, mailingtools en CRM-systemen wordt dat lastig. HubSpot biedt een geïntegreerde oplossing voor fondsenwerving, communicatie en relatiebeheer. Je bouwt duurzame relaties op met donateurs, partners en vrijwilligers – zonder te verdwalen in de tools. Met de juiste automatisering houd je meer tijd over voor waar het écht om draait: je missie.
Combineer productdata met CRM, marketing en sale
Combineer productdata met CRM, marketing en sale
Uitdaging : Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.
Oplossing via HubSpot :
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
Resultaat : Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Uitdaging
- Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.

Oplossing via HubSpot:
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
.jpg?width=300&name=Rectangle%20129(1).jpg)
Resultaat
- Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Uitdaging : Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.
Oplossing via HubSpot :
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
Resultaat : Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Uitdaging : Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.
Oplossing via HubSpot :
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
Resultaat : Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Uitdaging
- Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.

Oplossing via HubSpot:
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
.jpg?width=300&name=Rectangle%20129(1).jpg)
Resultaat
- Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Uitdaging
- Sales weet niet goed welke accounts klaar zijn voor upsell.

Oplossing via HubSpot:
- Koppel productdata aan contactrecords via custom objects.
- Bouw dashboards met key usage indicators (bijv. overschrijding van
limieten of intensief gebruik). - Laat sales alerts ontvangen als accounts “warm” zijn.
.jpg?width=300&name=Rectangle%20129(1).jpg)
Resultaat
- Meer omzet per klant door relevante upsell op het juiste moment.

Plan een gepersonaliseerde HubSpot Demo voor Software bedrijven
In 45 minuten bespreken we de sales en marketing plannen voor jouw SaaS bedrijf en verkennen we hoe HubSpot groei kan versnellen en processen kan optimaliseren.

Klaar voor groei? Plan je HubSpot verkenning
In 45 minuten brengen we samen jouw groeikansen in kaart en laten we zien hoe HubSpot jouw sales, marketing en processen slimmer kan maken.

Marketing Director, Bloom & Grow